Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Povinné sledování reklamních bloků na Primě? Kam chodíte na to zábavné sci-fi, které je tak velmi vzdáleno od reality? :)

0 0
možnosti
LV

Televizní program je úplně stejný produkt jako pojištění, úvěr, nebo multipack s lahvovým pivem. produkt, který si můžete nebo nemusíte koupit. Pokud ho chcete, musíte ho zaplatit. Televizní program má tu vlastnost, že ho můžete zaplatit penězi (Voyo), nebo časem (iprima).

Podobné debaty tu proběhly před časem, kdy Nova stáhla Ordinaci v růžové zahradě a přesunula ji na placený kanál. Tenkrát to bylo špatně - nenažraná Nova chce ještě víc, to jí nestačí peníze z reklam?

Iprima se rozhodla jít opačným směrem - zachovat produkt bez finanční úhrady, ale zajistit zadavatelům, kteří výrobu jejího produktu platí, aby se jejich sdělení dostalo ke konzumentovi. Jak se ukazuje, to je taky špatně.

Problém je v tom, že český občan si na televizi zvykl jako na něco, co je zdarma. Za co se neplatí. A ono to tak není.

Pravdu máte v tom, že televizní reklama už ztratila hodně ze své dominantní pozice z přelomu tisíciletí. Její roli převzal internet, mimo jiné i díky tmu, že nás špehuje na každém kroku a dokáže o nás nashromáždit neuvěřitelné věci. Nedávno jsem si koupil nová ramínka do stěračů, platil jsem kartou, a druhý den se mi na Seznamu objevil jako článek dne návod, jak stěrače vyměnit. Text byl rok starý...

A spolu s televizní reklamou ztrácí svou pozici i televize samotná. Podobně jako rádio se stane pouhou streamovací službou, jednou z mnoha. Ale nezanikne. Pasivních konzumentů zábavy bude vždycky dost. A na ty reklamy si už zvykli.

0 1
možnosti

Ta "nenažranost" Primy spočívá v tom, že jí nestačí příjem z reklam z pořadů, vysíláných v reálném čase, kde ani není technicky možné reklamu přeskakovat, a kde to také každý akceptuje (a je vcelku jedno jestli tu reklamu shlédne, nebo přepne jinam, nebo si odskočí udělat kafe). U internetových (a podotýkám p l a c e n ý c h) televizí, u kterých se lze vracet k už odvysílaným pořadům, kde si člověk kromě návratu v čase platí i možnost přeskakovat reklamy, je tento zákaz vyložená sprostota.

0 0
možnosti
JK

Však na to Prima brzy přijde, že je blbost zakazovat přetáčení reklam. Otázkou je, proč má tolik kanálů, když je neufinancuje?

0 0
možnosti

Tak mně by od nich stačil jen Prima ZOOM, tam si skutečně vyberu.:-)

0 0
možnosti
LJ

Aha! Takže přijde doba: "Nechceš reklamu - zaplať!".

Kolik let bude trvat, než zákon donutí promítače upozornit na pořad s reklamami upozornit předem, protože to rozkoukaný divák bude chtít vidět bez reklam?

Dnes už je běžné prodávat přístroje bez příslušenství.

Dřív se výrobci předháněli v množství příslušenství "zdarma". Dnes se předhánějí v odbourávání příslušenství.

0 0
možnosti
MK

Přetáčení reklam se naší rodiny netýká, neb tento produkt vůbec nemáme. Ale marně přemýšlím, kdy a zda vůbec jsem si někdy na základě reklamy něco koupila? Auto ne, bankovní produkt ne, Hobžovy brambůrky ne, zlatý krém ne...ba ani kapky na inkontinenci ne;-D

1 0
možnosti

My jsme si asi před 25 lety koupili na základě reklamy v televizi V-krouhač zeleniny. Od té doby leží zastrčený vzadu na nejvyšší polici v komoře.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ten, kdo nechce sledovat reklamy, se na ně stejně dívat nebude. Půjde dělat něco jiného, nebo si dočte noviny. Cením si O2 TV, která mi umožňuje u pořadů ze záznamu přeskakovat reklamu. U Primy to už nejde a hrozí, že se ostatní k tomu přidají. Zadavatelé reklam si neuvědomují, že tímto zákrokem své zboží nepropagují, ale naopak divákům znechucují.

1 0
možnosti

Není to nějaká vymoženost O2 TV. Umožňují to i další internetové televize. Prima to u svých pořadů zakázala všem.

0 0
možnosti
Foto

obávám se, že další v tom budou pokračovat. Vše pro díváka a ještě víc pro byznys. Chceš se dívat? Tak sleduj dvouhodinový film hodiny tři.

2 0
možnosti

Obávám se, že přinejmenším další komerční TV se toho chytí.

0 0
možnosti

Ten poslední počin, kdy TV Prima internetovým televizím zakázala možnost přetáčení reklam u zpětně shlížených pořadů mě dost vytočil. Podle mne naprostá většina diváků sleduje TV pořady v reálném čase, kde (pochopitelně) žádné přeskakování reklam není možné. Tímto krokem docílila Prima pouze toho, že se jim každý na zpětné shlížení pořadů vykašle. Mně tam tedy zajímaly jen některé pořady na ZOOMu, ale klidně si je odpustím.:-/

2 0
možnosti
OT

To, co Prima dělá je odporné a sprosté.

2 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1277x
Napsat dobrý marketingový text je řemeslo, přimět čtenáře k zamyšlení a činu umění.

Pisálek marketingových textů na volné noze s počítačovou, bankovní a ekonomickou minulostí.

Více na  www.dvorakja.cz

Seznam rubrik